Saaremaa ettevõtja, kas oled Google’is nähtav?

Kas Sina tead, mida ja kui palju inimesed sinu valdkonna kohta guugeldavad? Millistel positsioonidel asud ja kas üldse tuled just nende märksõnadega Google otsingus välja?


Eesti kogenuim SEO spetsialist Raido Tamar rõhutab, et need on olulised küsimused, millele peaks iga ettevõtja mõtlema, et olla just seal, kus ka potentsiaalsed kliendid on, ehk Google’is.

Googles nähtavuse suurendamiseks on vaja tegeleda SEO-ga ehk otsingumootorile optimeerimisega. SEO tööd aitavad saavutada kõrgeid positsioone just nende märksõnade otsingus, mis on sinu valdkonnas olulised. Hea strateegia ja süsteemne SEO-ga tegelemine aitab positsioone parandada ja seeläbi kasvatada veebilehe liiklust, tõsta sinu brändi tuntust kui ka müüki. 

 

Registreeru 16.-17. detsmbril toimuvale SEO veebikoolitusele ja õpi Raido Tamari juhendamisel, kuidas kasvatada veebiliiklust orgaaniliste otsingute pealt.


Märksõnad on kõige alus

SEO tööde aluseks on põhjalik märksõnade analüüs, et kaardistada märksõnad koos otsingumahtudega, mida inimesed sinu valdkonnas otsivad. Paljude üldiste teenuste otsingutega konkureerimine Google’is nõuab tihtipeale väga palju aega ja otsingumootoritele optimeerimise tööd, hea oleks aga alustada nö kohalike otsingutega.

Kui leitav oled sa järgmistes otsingu kombinatsioonides:  “teenus + Saaremaa”, “teenus + Saaremaal”, “Saaremaa + teenus” jne või ka Kuressaares tegutsedes “teenus + Kuressaare” , “teenus + Kuressaares”, “Kuressaare + teenus” jne?

Näiteks rehvivahetuse teenust ainult Kuressaares pakkudes ei ole mõistlik konkureerida üle Eesti “rehvivahetus” otsingus, aga kas oled leitav “rehvivahetus kuressaares”, “rehvivahetus saaremaal”, “rehvivahetus kuressaare”, “rehvivahetus saaremaa”, “rehvide vahetamine saaremaal” otsingutes?

 

Saaremaa ettevõtted võiksid väliste viidete osas rohkem koostööd teha

Teine oluline komponent SEO töödes on välised viited ehk lingid. Pikaldaselt on Google’i algoritmi üks peamiseid faktoreid olnud domeeni ja optimeeritava sisu-, kategooriate ja toodete lehtede väliste viidete kvaliteet.

Väga lihtsustatult öeldes tähendab see, et mida rohkem autoriteetseid viiteid ehk linke viitab sinu lehele, seda paremad positsioonid saavutad Google’is.

Linkide saamiseks võib luua kvaliteetsed ja kliendikeskset sisu, selleks on kõige lihtsam, aga ka kallim viis osta sisuturundust autoriteetsetesse väljaannetesse nagu Delfi, Postimees, Malluka blogi vmt portaalid.

Aga sellele lisaks on võimalik ka teha koostööd, näiteks saavad Saaremaa ettevõtted üksteise lehtedele luua sisu ja väliseid viiteid. Seda saavad teha kõik ettevõtted, kellel on olemas oma veebilehekülg, aga tasub ka uurida koostöövõimalusi Saaremaa üleste portaalidega nagu www.visitsaaremaa.ee, www.minusaaremaa.ee jne. Koolitusel räägib Raido, millised võiks olla veel teised Saaremaa ettevõtete linkide koostöövõimalused.

Mille alusel ja kuidas üldse Google reastab kohalikes otsingutes paremini kohalikke ettevõtteid?

Selle kohta saab rohkem infot Raido Tamari (SEO Partner) SEO veebikoolitusel 16.-17. detsembril.

Registreeru koolitusele SIIN

Ole kursis oluliste uudistega,
liitu meililistiga!



web by Elixir