ee gb

Turundusarenguprogramm 2018

Saaremaa Arenduskeskus kutsub osalema praktilisse turundusarenguprogrammi. Eesmärgiks on edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikeühendustes, läbi mille oleks võimalik arendada organisatsioone seesmiselt ning maakonna kuvandit tervikuna.

Eesmärgiks on anda osalistele ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest ja õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu. Rõhume just neile asjadele, mida igaüks ise enda huvides ära teha saab, üsna lihtsa vaevaga, piisab vaid tahtest ja pealehakkamisest.

Kui senised turunduskoolitused on reeglina ühepäevased ja kõiki teemasid pinnapealselt käsitlevad, siis selle sarja põhirõhk on süvitsi minemisel ja kaasategemisel. Iga turundusteadlik organisatsioon ja ettevõte mängib sihtkohaturunduses üha enam rolli ning meie ülesandeks on selliste potentsiaalsete organisatsioonide turundusteadlikkuse kasvatamine, koostööks motiveerimine ja üldisesse mainekujundusse kaasamine.

Koolituspäevi on kokku 4 ja fookus on tugevalt praktilisel väljundil.

Grupi suuruseks on kuni 30 osalist ning vajalik on eelregistreerumine.

  • Registreerumistähtaeg: on 29. märtsil. (registreerumine on lõppenud).
  • Programmi pääsenud tehakse registreerumisvormi alusel teatavaks hiljemalt 5. aprilliks e-maili teel.

PROGRAMMI EESMÄRGID:

  • Edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikuühendustes.
  • Arendada organisatsioone seesmiselt ja Saaremaa kuvandit tervikuna.
  • Ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest.
  • Õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu.
  • Programmi läbinutele väljastatakse "veebiturundaja tunnustus".


PROGRAMMIKAVA:

  • I õppepäev - 12. aprill (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GoSPA seminariruumis "Gotland".

"Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering – Strateegiast taktikaliste tööriistadeni.“

    • Kes on sinu ettevõtte ideaalne klient ja miks kõik sellest peab algama (+praktiline osa).
    • Kuidas ideaalset klienti päriselt tundma ja mõistma õppida (+praktiline osa).
    • Milline näeb välja internetiturunduse strateegilise plaani üldpilt (+praktiline osa).
    • Millised müügimudelid internetis toimivad ja mida peaksid ka sina katsetama (+praktiline osa).
    • Kuidas ja milliseid numbreid internetis mõõtma peaksid.
    • Millised tööriistad ja raamatud teevad su elu turunduses lihtsamaks.

Koolitaja: Timo Porval, digiagentuur Lavii


  • II õppepäev - 19. aprill (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GOSPA seminariruumis "Gotland".

“Kuidas oma veebileht müüma panna ja ülevaade veebiloomise protsessist tervikuna.“

    • Kodulehe eesmärk.
    • Kodulehtede maksumus (domeen, hosting, templiidid, sisuhaldus).
    • Kliendi teekond kodulehel.
    • Osalejate veebilehtede analüüs - veebiaudit.
    • Kodulehe sisuloome ja SEO.
    • Sagedasemad vead kodulehe loomisel ja tellimisel.
    • Levinumad kodulehtede platvormid.
    • Kodulehtede tüübid.

Koolitaja: Priit Pedastsaar, www.elixir.ee


  • III õppepäev - 10. mai (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GOSPA seminariruumis "Gotland".

“Sotsiaalmeediakanalite strateegiline haldus ja sisuloome."

    • Sotsiaalmeedia kontode analüüs + trikid nipid.
    • Edukate kampaaniate case studyd.
    • Loosimängude korraldamise juhend.
    • Ägedad äpid atraktiivsete visuaalide loomiseks.
    • Mõõtmine ja analüütika.

Koolitaja: Marko Saue, www.goal.ee


  • IV õppepäev - 24. mai (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GOSPA seminariruumis "Gotland".

“Brandi "Boost Yourself" loomise case study Facebooki ja Instagrami näitel. Kuidas tegelikult inimesteni jõuda oma toote või teenusega."

    • Kuidas läbi sotsiaalmeedia kasvatada otseliiklust kodulehele ja orgaanilist otsingutulemust Google´s.
    • Kuidas teha koostööd blogijate ja instagramijatega oma toote reklaamimisel.
    • Kuidas luua Facebookis poolautomaatseid kampaaniaid, mis toovad 24/7/365 uusi külastusi.
    • Kuidas olemasoleva kliendibaasi põhjal luua nendesarnane “soe” publik.
    • Miks inimesed sinu kodulehelt ilma ostuta lahkuvad.
    • Konkreetsed näited, ebaõnnestumised, katsetused ja õppetunnid.

Koolitajad: Sven Nuum ja Teet Torim, www.smuutid.ee, www.nullist.ee ja www.boostyourself.com


  • KOOLITAJATEST LÄHEMALT:

Timo Porval – digiagentuur Lavii

Timo on internetiturunduse entusiast. Keskendub tulemusele ja mõõdetavusele. Turundusideedes keskendub suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad: digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.


Priit Pedastsaar – www.elixir.ee

Loov- ja prototüüpimisagentuuri Elixir juht ja ideoloog. Aianduse doktor, veebilehtede entusiast ning tuntud start-up ettevõtte Click & Grow virtuaalaednik, veebi ja tarkvara vundament. Loonud ja nõustanud veebiehitust alates pisikestest elustiiliettevõtetest kuni kõrgdisaini, ülikoolide ja tootmisettevõteteni välja.


Marko Saue - www.goal.ee

Goal Social Media Marketingi loovjuht, sotsiaalmeedia ekspert. Marko juhitud ettevõte on korraldanud üle 300 eduka kampaania nii Eestis kui ka mujal, läbi mille on nad koggunud üle 900 000 Facebooki fänni, planeerinud enam kui 500 000 EUR eest Facebooki bannermeediat. Muuhulgas on ta koolitanud üle 3000 inimese.


Sven Nuum ja Teet Torim – www.boost.ee ja www.nullist.ee

Mehed, kes toodavad Saaremaal Boost Yourself supertoitude segusid ja müüvad neid ülemaailmselt Amazoni keskkonnas. Nad on nullist püsti pannud äri, mis tegi esimesel täisaastal üle 120 000€ müüki, jõudis Digitegu ja kasutajasõbralike veebipoodide 2016.a. finaali ning millel on kliente kõikjal üle maailma – Euroopast Põhja-Ameerikani.


MIKS OSALEDA?

  • Eesti parimad praktikud koju kätte.
  • Tänased toimivad lahendused, mida saad ise nüüd ja kohe rakendada.
  • Tõuge äri/ettevõtmise kasvatamiseks, tuntus ja pildilolek.
  • Läbitud teemade kohta tunnustus (vaid kogu programmi läbinutele).
  • Ainult 30 kohta.
  • Programmi rahaline väärtus kokku: ca 1500 EUR/üks osaleja.
  • Osalustasu Sulle: vaid 95 EUR.
  • Osalustasu sisaldab lõunasööki ja ühte kohvipausi igal koolituspäeval
  • REGISTREERUMINE ON LÕPPENUD

NB! Saaremaa Arenduskeskuse poolt programmi korraldamisele kulutatud summad loetakse vähese tähtsusega abiks (VTA). Kõik programmis osalejad annavad registreerumisega oma nõusoleku VTA arvestamiseks. Vastavalt määrusele 1407/2013 ei tohi ühele ettevõtjale ja kontsernile, millesse ettevõtja kuulub, antava vähese tähtsusega abi (VTA) kogusumma ettevõtte mis tahes kolme majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul ületada 200 000 eurot. Rendi või tasu eest kaupu vedava maanteetranspordi valdkonnas tegutseva taotleja puhul ei ületa ettevõtte mis tahes kolme majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul taotlejale eraldatud vähese tähtsusega abi kogusumma koos meetme raames taotletava toetusega 100 000 eurot. Lähemalt VTA-st.

Kontrolli oma ettevõtte VTA vaba jääki.


Turundusarenguprogrammi toetajad:

  • SA Saaremaa Arenduskeskus – projekt "Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks" (PATEE 2017)
  • Saaremaa Omavalitsuste Liit ja Saare maakonna omavalitsused
  • Euroopa Regionaalarengu Fond


Programmikoordinaator:

Rainer Paenurk

rainer@sasak.ee

4 520 570

Projekti kaasrahastab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest Euroopa Regionaalarengu Fondi kaudu ning läbiviija on Saaremaa Arenduskeskus (SAK).



    eas_yhevarviline_logo_sinine.jpg KYSK-Sisemin_logo_KodYhisk_toetuseks.jpg Logo_rahandusministeerium.jpg EL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalne.jpg EL_Sotsiaalfond_horisontaalne_OIGE.jpg Maakondlikud arenduskeskused LEADER_logos_UUS2.png
    web by Elixir