ee gb

Turunduskoolitused 2017

Saaremaa Arenduskeskus kutsub osalema turunduskoolitustele. Eesmärgiks on edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikeühendustes, läbi mille oleks võimalik arendada organisatsioone seesmiselt ning maakonna kuvandit tervikuna.

Eesmärgiks on anda osalistele ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest ja õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu. Alustamiseks ja pildil olemiseks ei ole ilmtingimata vaja üüratut eelarvet ja meediaagentuuri. Rõhume just neile asjadele, mida igaüks ise enda huvides ära teha saab, üsna lihtsa vaevaga, piisab vaid tahtest ja pealehakkamisest.

Kui senised turunduskoolitused on reeglina ühepäevased ja kõiki teemasid pinnapealselt käsitlevad, siis selle sarja põhirõhk on süviti minemisel ja kaasategemisel. Iga turundusteadlik organisatsioon ja ettevõte mängib sihtkohaturunduses järjest enam rolli ning meie ülesandeks on selliste potentsiaalsete organisatsioonide turundusteadlikkuse kasvatamine, koostööks motiveerimine ja üldisesse mainekujundusse kaasamine.

Koolituspäevi on kokku 5, fookus tugevalt praktilisel väljundil (tehakse asju kaasa, ülesanded järgmisteks mooduliteks, programmi läbinutele tunnistus jne.).


Grupi suurus on 40 osalist. KOHAD TÄIS!


EESMÄRGID:

  • Edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikuühendustes.
  • Arendada organisatsioone seesmiselt ja Saaremaa kuvandit tervikuna.
  • Ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest.
  • Õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu.
  • Programmi läbinutele “veebiturunduse asjatundja” tunnistus.


TURUNDUSKOOLITUSED 2017 (NB! toimumiskohad võivad muutuda, sellest teavitame registreerujaid eraldi):

  • 30. märts (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GoSPA

"Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering – Strateegiast taktikaliste tööriistadeni.“

    • Kes on sinu ettevõtte ideaalne klient ja miks kõik sellest peab algama (+praktiline osa).
    • Kuidas ideaalset klienti päriselt tundma ja mõistma õppida (+praktiline osa).
    • Milline näeb välja internetiturunduse strateegilise plaani üldpilt (+praktiline osa).
    • Millised müügimudelid internetis toimivad ja mida peaksid ka sina katsetama (+praktiline osa).
    • Kuidas ja milliseid numbreid internetis mõõtma peaksid.
    • Millised tööriistad ja raamatud teevad su elu turunduses lihtsamaks.

Koolitaja: Timo Porval, digiagentuur Lavii


  • 13. aprill (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, Saare Golf

“Kaasaegsed turundustrendid ja tööriistad“

    • Sotsiaalmeedia turundus vs. traditsiooniline turundus.
    • Facebooki algoritm Edge Rank.
    • Sotsiaalmeedia kasutus Eestis.
    • LinkedIn'i eripärad ja võimalused.
    • Sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid.
    • Instagrami eripärad ja algoritim.
    • Sisuturunduse võimalused sotsiaalmeedias.
    • Kliendini jõudmine läbi reklaami.
    • 5-3-2 reegel sotsiaalmeedias postitamiseks.
    • Facebooki reklaamivõimalused.
    • Linkide postitamine ja pealkirjade valik.
    • LinkedIn'i reklaamivõimalused.
    • Piltide ja videode postitamine.
    • Instagrami reklaamivõimalused.

Koolitaja: Taavi Tammpere


  • 27. aprill (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, Arensburg Meedla Koda

“Unusta ülemakstud ja väheefektiivsed bänner-, print- ja raadioreklaamid! Sinu äriedu tagavad Facebook, Instagram ja Google. 5 tunniga ettevõttele hoog sisse.“

      • Kuidas läbi sotsiaalmeedia kasvatada otseliiklust kodulehele ja orgaanilist otsingutulemust Google´s.
      • Kuidas teha koostööd blogijate ja instagramijatega oma toote reklaamimisel.
      • Kuidas luua Facebookis poolautomaatseid kampaaniaid, mis toovad 24/7/365 uusi külastusi.
      • Kuidas olemasoleva kliendibaasi põhjal luua nendesarnane “soe” publik.
      • Miks inimesed sinu kodulehelt ilma ostuta lahkuvad.
      • Konkreetsed näited, ebaõnnestumised, katsetused ja õppetunnid.

    Koolitajad: Sven Nuum ja Teet Torim


    • 11. mai (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GoSPA

    “Veebiloomise A ja O – lähteülesande püstitus ja protsess üldisemalt.“

    • Kodulehe eesmärk. Milleks koduleht?
    • Kodulehtede maksumus (domeen, hosting, templiidid, sisuhaldus).
    • Kliendi teekond kodulehel.
    • Kodulehe analüüsimine.
    • Kodulehe sisuloome ja SEO.
    • Sagedasemad vead kodulehe loomisel ja tellimisel.
    • Levinumad kodulehtede platvormid.
    • Kodulehtede tüübid (tutvustavad, müüki toetavad, veebipoed)

    Koolitaja: Priit Pedastsaar


    • Kuupäev lahtine: mai lõpp - juuni algus 2017, täpne aeg ja koht selgitamisel.

    “Kõik see, millest eelnevalt väheks jäi” - käsitlusele tulevad teemad, mida osalejad vastavalt tagasiside lehtedele ise oluliseks peavad.


    KOOLITAJATEST LÄHEMALT:

    Timo on internetiturunduse entusiast. Keskendub tulemusele ja mõõdetavusele. Turundusideedes keskendub suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad: digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.


    Taavi Tammpere on oma ala praktik, kes on e-strateegiate ja virtuaalsete kliendisuhete loomisega tegelenud juba aastaid. Ta õpetab Estonian Busines Schoolis sotsiaalmeedia turundust nii Tallinnas kui ka Helsingis. Taavi on Digital Marketing Manager Eesti start up’is Like a Local Guide. Taavi eesmärk on aidata saavutada läbi e-kanalite maksimaalseid tulemusi minimaalse pingutusega.


    Mehed, kes toodavad Saaremaal Boost Yourself supertoitude segusid ja müüvad neid e-poes. Nad on nullist pannud püsti äri, mis tegi esimesel täisaastal üle 120 000€ müüki, jõudis Digitegu ja kasutajasõbralike veebipoodide 2016.a. finaali ning millel on kliente kõikjal üle maailma – Euroopast Põhja-Ameerikani. Anname sinu ettevõttele hoo sisse juba 5 praktilise tunniga.


    Loov- ja prototüüpimisagentuuri Elixir juht ja ideoloog. Aianduse doktor, veebilehtede entusiast ning tuntud start-up ettevõtte Click & Grow virtuaalaednik, veebi ja tarkvara vundament. Loonud ja nõustanud veebiehitust alates pisikestest elustiiliettevõtetest kuni kõrgdisaini, ülikoolide ja tootmisettevõteteni välja.


    MILLEKS OSALEDA?

    • Eesti parimad praktikud koju kätte.
    • Tänased toimivad lahendused, mida saad ise nüüd ja kohe rakendada.
    • Tõuge äri/ettevõtmise kasvatamiseks, tuntus ja pildilolek.
    • Läbitud teemade kohta tunnistus kogu programmi läbinutele.
    • Ainult 40 kohta – “kes ees, see sees”.
    • Programmi rahaline väärtus kokku: üle 1800 EUR/üks osaleja.


    Turunduskoolituste toetajad:

    • SA Saaremaa Arenduskeskus – projekt "Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks" (PATEE 2017)
    • Saare Maavalitsus
    • Saaremaa Omavalitsuste Liit ja Saare maakonna omavalitsused
    • Euroopa Regionaalarengu Fond

    Programmikoordinaator: Rainer Paenurk; rainer@sasak.ee; 4 520 570


    Projekti kaasrahastab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest Euroopa Regionaalarengu Fondi kaudu ning läbiviija on Saaremaa Arenduskeskus (SAK).

    eas_yhevarviline_logo_sinine.jpg KYSK-Sisemin_logo_KodYhisk_toetuseks.jpg Logo_rahandusministeerium.jpg EL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalne.jpg EL_Sotsiaalfond_horisontaalne_OIGE.jpg Maakondlikud arenduskeskused LEADER_logos_UUS2.png
    web by Elixir