Saaremaa Arenduskeskus kutsub osalema turunduskoolitustele. Eesmärgiks on edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikeühendustes, läbi mille oleks võimalik arendada organisatsioone seesmiselt ning maakonna kuvandit tervikuna.
Eesmärgiks on anda osalistele ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest ja õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu. Alustamiseks ja pildil olemiseks ei ole ilmtingimata vaja üüratut eelarvet ja meediaagentuuri. Rõhume just neile asjadele, mida igaüks ise enda huvides ära teha saab, üsna lihtsa vaevaga, piisab vaid tahtest ja pealehakkamisest.
Kui senised turunduskoolitused on reeglina ühepäevased ja kõiki teemasid pinnapealselt käsitlevad, siis selle sarja põhirõhk on süviti minemisel ja kaasategemisel. Iga turundusteadlik organisatsioon ja ettevõte mängib sihtkohaturunduses järjest enam rolli ning meie ülesandeks on selliste potentsiaalsete organisatsioonide turundusteadlikkuse kasvatamine, koostööks motiveerimine ja üldisesse mainekujundusse kaasamine.
Koolituspäevi on kokku 5, fookus tugevalt praktilisel väljundil (tehakse asju kaasa, ülesanded järgmisteks mooduliteks, programmi läbinutele tunnistus jne.).
Grupi suurus on 40 osalist. KOHAD TÄIS!
EESMÄRGID:
TURUNDUSKOOLITUSED 2017 (NB! toimumiskohad võivad muutuda, sellest teavitame registreerujaid eraldi):
"Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering – Strateegiast taktikaliste tööriistadeni.“
Koolitaja: Timo Porval, digiagentuur Lavii
“Kaasaegsed turundustrendid ja tööriistad“
Koolitaja: Taavi Tammpere
“Unusta ülemakstud ja väheefektiivsed bänner-, print- ja raadioreklaamid! Sinu äriedu tagavad Facebook, Instagram ja Google. 5 tunniga ettevõttele hoog sisse.“
Koolitajad: Sven Nuum ja Teet Torim
“Veebiloomise A ja O – lähteülesande püstitus ja protsess üldisemalt.“
Koolitaja: Priit Pedastsaar
“Kõik see, millest eelnevalt väheks jäi” - käsitlusele tulevad teemad, mida osalejad vastavalt tagasiside lehtedele ise oluliseks peavad.
KOOLITAJATEST LÄHEMALT:
Timo on internetiturunduse entusiast. Keskendub tulemusele ja mõõdetavusele. Turundusideedes keskendub suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad: digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.
Taavi Tammpere on oma ala praktik, kes on e-strateegiate ja virtuaalsete kliendisuhete loomisega tegelenud juba aastaid. Ta õpetab Estonian Busines Schoolis sotsiaalmeedia turundust nii Tallinnas kui ka Helsingis. Taavi on Digital Marketing Manager Eesti start up’is Like a Local Guide. Taavi eesmärk on aidata saavutada läbi e-kanalite maksimaalseid tulemusi minimaalse pingutusega.
Mehed, kes toodavad Saaremaal Boost Yourself supertoitude segusid ja müüvad neid e-poes. Nad on nullist pannud püsti äri, mis tegi esimesel täisaastal üle 120 000€ müüki, jõudis Digitegu ja kasutajasõbralike veebipoodide 2016.a. finaali ning millel on kliente kõikjal üle maailma – Euroopast Põhja-Ameerikani. Anname sinu ettevõttele hoo sisse juba 5 praktilise tunniga.
Loov- ja prototüüpimisagentuuri Elixir juht ja ideoloog. Aianduse doktor, veebilehtede entusiast ning tuntud start-up ettevõtte Click & Grow virtuaalaednik, veebi ja tarkvara vundament. Loonud ja nõustanud veebiehitust alates pisikestest elustiiliettevõtetest kuni kõrgdisaini, ülikoolide ja tootmisettevõteteni välja.
MILLEKS OSALEDA?
Turunduskoolituste toetajad:
Programmikoordinaator: Rainer Paenurk; rainer@sasak.ee; 4 520 570
Projekti kaasrahastab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest Euroopa Regionaalarengu Fondi kaudu ning läbiviija on Saaremaa Arenduskeskus (SAK).